{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🤌🤌

🤌🤌
دیدگاه ها (۰)

داری تلاش میکنی خوب باشی:)

☆☆

کاری که ادما با ذوقم میکنن:))

حققققق...

احساسی باشی باختی منطقی که باشی شاید نبری ولی هیچوقت نمیبازی

همه همینیم والا الکی غصه نخورید بزارید زندگی مسیر خودشو طی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط