{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خودش گفت که چون خودمم دختر دارم خیلی ناراحت و احساساتی شد

خودش گفت که چون خودمم دختر دارم خیلی ناراحت و احساساتی شده بودم بخاطر همین چقدر یه نفر میتونه کیوت و احساساتی باشه❤من جدیدا به یوجین خیلی علاقه مند شدم🥺❤
دیدگاه ها (۳)

صحبتی ندارم+++

😎💪🏻

فاقد شرح ..

❤🌱

انقدر از صدای بانو رزیما تعریف کردن دارم دیوونه میشم اخه یه ...

وقتی آدم از دست یک نفر خیلی ناراحت میشه یا قلبش میشکنه ، هیچ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط