{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش میتونستم بخوابم،و وقتی بیدار شدم دیگه نوجوون و بچه نب

کاش میتونستم بخوابم،و وقتی بیدار شدم دیگه نوجوون و بچه نباشم...
دیدگاه ها (۰)

بعد میگه چرا انقد اشتباه تایپ میکنی...

خوب جوک میگی عزیزم...

ولی من به حدی عاشق منظره ی این پنجره ام که حتی اگه اون منظره...

سکوت چیز خوبیه...

بخونین و بیاشامید نمی دونم چه ربطی داشت..

خبر خوبببببب میخوام بخوابم اگه بیدار شدم آرتامو میزارم~

حققق >>میخوام بخوابم و دیگه بیدار نشممم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط