{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خستم از این ادامه دادنه با اجبار

خستم از این ادامه دادنه با اجبار
دیدگاه ها (۴)

شدم یه مرده متحرک..

هوم..

خستم خستم خستم خستم خستم خستم خستم خستم خستم خستم خستم خستم ...

چیزی نیس اثراته زیاد درس خوندن و امتحان دادنه😃🎀

خستم شدم از این گوشی لامصبببب😭😭نیازمند یه عاف برای تمام زندگ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط