{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ببین چه دوستی بودم که همیشه هم می خوندم هم میرسوندم

ببین چه دوستی بودم که همیشه هم می خوندم هم میرسوندم
دیدگاه ها (۳)

ازین دکترا حداقل😐😐

سلاح خاله من😂😂😂

عشق یا عادت؟🤔

افسانه ها همیشه راست میگن😉😂

خیلیییی سخته دیروز ۴ ساعت کتاب خونه بودم زیست می خوندم 😭😭😭😭😭...

قیافم وقتی اولین فیکشنی که نوشته بودم و خوندم :::

نه ادمی رو که خوندم روش نقاشی می کشم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط