واقعا چرا وقتی صعود کردیم و با ازبکستان بازی داشتیم که بر
واقعا چرا وقتی صعود کردیم و با ازبکستان بازی داشتیم که برنده شدیم
بعد از صعود همه ملی پوشان تیممون خوشحالی کردن و عکس و فیلم و رقص داشتن ولی توی هیچ عکسی و یا کنار هیچ بازیکنی سردار نبود و توی رختکن بود
شاید بخاطر این بود ک سردار موقعیت های خوبی رو از دست داد ناراحت بود یاهم یکی ناراحتش کرده بود سردارو 💔🥺
والا نمیدونم چش بود سردار 💔
ولی ما هیچوقت سردارو تنها نمیزاریم البته همه ملی پوشان تیممون رو تنها نمیزاریم همیشه حمایتشون میکنیم قطعاً 🤌🏻♥️
#تیم_ملی_فوتبال_ایران✨
💚🤍❤️
بعد از صعود همه ملی پوشان تیممون خوشحالی کردن و عکس و فیلم و رقص داشتن ولی توی هیچ عکسی و یا کنار هیچ بازیکنی سردار نبود و توی رختکن بود
شاید بخاطر این بود ک سردار موقعیت های خوبی رو از دست داد ناراحت بود یاهم یکی ناراحتش کرده بود سردارو 💔🥺
والا نمیدونم چش بود سردار 💔
ولی ما هیچوقت سردارو تنها نمیزاریم البته همه ملی پوشان تیممون رو تنها نمیزاریم همیشه حمایتشون میکنیم قطعاً 🤌🏻♥️
#تیم_ملی_فوتبال_ایران✨
💚🤍❤️
- ۳۸۳
- ۱۵ فروردین ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط