{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

می‌خواستم آفتابِ زندگی‌ات باشم . اما زندگی‌ات شب بود ؛ و

می‌خواستم آفتابِ زندگی‌ات باشم . اما زندگی‌ات شب بود ؛ و کهکشانت دور . پس ستاره‌ای شدم ، کم‌نور و بی‌فروغ ؛
دیدگاه ها (۱)

من میمیرم برای این وایب

بچه ها از بیکاری رفتم چت ناشناس زدم تو تلگرام

ای کاش بدانیدوست داشتنت خورشید نیستکه لحظه ای بیاید و لحظه ا...

همیشهبه انتهای گریه که می رسمصدای سادۀ فروغ، از نهایت شب را ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط