{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها امروز تولد نامجون بود😭😭✨✨

بچه ها امروز تولد نامجون بود😭😭✨✨
تولد مبارک لیدر قشنگ همه🫂✨
بابایی مهربونننن😭😭😭
دیدگاه ها (۰)

فدای اون خنده های قشنگت😭😭😭

نه ببین قضیه دیمن جداست میدونی😔😔😔

وای🛐🛐🛐

تروخدا اگه کسی می‌دونه اسمش رو بگه😭😭

تولد بابایی من

خب خب تولد دازای مبارک (قبلی اشتباه بود) گیلیلیلیلی تولد تول...

نامجون#آرام#نامجون #بی_تی_اس #لیدر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط