{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ندادم چون عزیز من تو بودی ❤🌹💋

ندادم چون عزیز من تو بودی ❤🌹💋
دیدگاه ها (۰)

لایک فالو یادتون نره 💕

مشکل این بود دلبر ما زیادی دلبر داشت لایک کامنت یادتون نر...

لایک فالو کامنت یادتون نره مرسی

تو چی بودی که اینقدر تو قلبم عزیز شدی ؟

من ضعیف نبودم،تو برام خیلی عزیز بودی….#ایران #عشق#عاشقانه #ا...

چان اینجوری بود که: خواب بودی عزیز؟ 😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط