{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مقصر خودمونیم ک هر محبتیو اسمشو میزاریم عشق البته حق داری

مقصر خودمونیم ک هر محبتیو اسمشو میزاریم عشق البته حق داریم چون طعم واقعی رو نچکشیدیم ............
دیدگاه ها (۱)

به امید سلامتیش لایک کنید

بدون شرح بدون منظور .......

عشق واقعی رو ازینا باید یاد گرفت...(درخواست شده بود)

اگه عشق اینا واقعی نباشه من اسمم رو عوض میکنممم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط