{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کسی درک نمیکنه ولی خو!!😅😅

کسی درک نمیکنه ولی خو!!😅😅
دیدگاه ها (۱۴)

دقیقااااا همینههههه:)

حقه INFPولی اگه خودتون از واکنشم ناراحت نمیشین اوکیه البته م...

بهم قول بده🙂لطفا♡https://wisgoon.com/n_a_fa_s_16باشه تنها دل...

هعی

هیچکس درک نمیکنه🥲😭🥹

هیچ کس پسرا رو درک نمیکنه...

وقتی میگم میخوابم میمیرم و کسی درک نمیکنه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط