{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی اینو قبول ندارم من نظرم اینه که ما توی ایران هر تیپی

ولی اینو قبول ندارم من نظرم اینه که ما توی ایران هر تیپی رو داریم و یک استایل خاص نداریم
دیدگاه ها (۴)

نامجون بیچاره البته اعضا میگن نامجون کلا رژیم نمیگیره اگه هم...

خرگوشی 🐇

چرا فکر میکنی کمبود داری ؟؟

اینو ولشاقا بیاید جنگ رو تموم کنیمکاری ندارم که کی شروع کرده...

استری کیدز

نوابغ ایرانی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط