{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها ببخشید چند روز نبودم یه جایی بودم که انتن نداشت ای

بچه ها ببخشید چند روز نبودم یه جایی بودم که انتن نداشت این به کنار ویسگون هم انگار با من لج کرده بود نمیاورد الان دست پر اومدم
دیدگاه ها (۲)

زنگ کره ای

زنگ کره ای

😅😅

🥺🥹

بچه ها ببخشید یه هفته نبودم چون گذارشم کرده بودم

سلام سلام من اومدم بچه ها ببخشید دوماه نبودم یه بنده خدایی گ...

.رزا𝄞‍نـــ صحــــ𖤐‍بتــ میکـ𐙚‍نــه‍ 𓆩 𓂃ׄ𓂃 ₊ ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط