{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بله لیاقتشو دارن 😉😊

دیدگاه ها (۲)

منم قول میدم مخالف تمام دنیا باشم 🫠😍🥰

اگه سکوت نکنم برات خیلی بد میشه 🔪

حق میدم بهت 🙃

خیلی آدم خطرناکیم خوشبختانه 😄😉

لیاقتشو نداشت

من لیاقتشو دارم...

يا شایدم تو لیاقتشو نداشتی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط