{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من ک ندارم..هعی

من ک ندارم..هعی
دیدگاه ها (۱)

من اگه ساکت نشم

هه فک کردی من کم میارم

من۱۴ سال بیشتر ندارم ولی.....هعی🙃🖤

حوصله ندارم چیزی بنویسم .گنگ سیگمایی ...........https://wisg...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط