{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من انقد دوست دارم

من انقد دوست دارم
که برا هرکی تعریف میکنم
میگه خش ب حالش
دیدگاه ها (۱)

تو پسر منی:)))

اشتیاقی ک مرا زنده نگه داشت تویی

ولی جز تو هیچکی نمیتونه قلب منو لمس کنه

راس میگه خب ابرو هاش خیلی پره واقعا من دوست دارم ابرو پر باش...

انقد اینو دوست دارم

تعریف از خود نباشه 😬به این برکت اگه بخوام ازخودم تعریف كنم 😁...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط