{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

درونگرایی اگر...

درونگرایی اگر...
دیدگاه ها (۱۲)

🤣🤣

این اهنگ عالیه😍💫

☆LISA☆

☆کره☆

هعی ، وقتی یکی بهم میگه چرا درونگرایی:

سوال پست: درونگرایی یا برون‌گرا؟تو کامنتا بگید👇خودم : (میانگ...

ʟɪᴋᴇ ⋆ ᴄᴏᴍᴍᴇɴᴛ ⋆ ꜰᴏʟʟᴏᴡ⋆⋆⋆#زندگی #وایب #حق #مود #کیپاپ #طبیع...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط