{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نمیگم بهت خداحافظ .....

نمیگم بهت خداحافظ .....
دیدگاه ها (۰)

دارم دق میکنمتحمل ندارم..

خداحافظ خداحافظ

خداحافظ جمعه‌هایِ بی‌خواب؛ خداحافظ ماشین‌هایِ بدون شیشه‌دود...

خداحافظ.......کمی استراحت کن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط