{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

منم از این گوشی ها میخوام 😢

منم از این گوشی ها میخوام 😢
اما خیلی خوشگله 😇وقتی بزرگ شدم اولین چیزی که با حقوقم میخرم از این گوشی هاست 😂
دیدگاه ها (۰)

واووووووو ♠

باور دارم همی چیز تغییر میکنه 😇

BT²¹💞

منم یکی از این رفیقا میخوام😂😂😉 پستلایک و فالو یادت نره خوشگل...

وقتی میخوام بگم کاش بزرگ نمی شدم ولی یادم میاد تو بچگی هم خو...

هعفف بچه بودم میخواستم بزرگ شم بزرگ شدم میخوام بچه شم🥲

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط