آدم گاهی اوقات نه جایی دارد برای رفتن !
آدم گاهی اوقات نه جایی دارد برای رفتن !
نه جایی دارد برای ماندن !
مانده است وسط دنیا ، بی پناه ، ترسیده، خسته .. :(
نه جایی دارد برای ماندن !
مانده است وسط دنیا ، بی پناه ، ترسیده، خسته .. :(
- ۲.۶k
- ۱۲ خرداد ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط