{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مگه اینا قبلا با ما رفیق بودند که حالا بخوان دشمن بشن؟ .

مگه اینا قبلا با ما رفیق بودند که حالا بخوان دشمن بشن؟ .....

ایران سرجاشه💪😊
دیدگاه ها (۰)

فقط زیر پاش😉

اینا دیگه رد دادن رسماً 😝🤣

😉

🖼 پوستر | بخوان نام ایران، که دشمن کش است

ترور

war

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط