{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بنظرتون فصل یک باحال تر بود یا فصل دو؟

بنظرتون فصل یک باحال تر بود یا فصل دو؟


من خودم فصل دو رو بیشتر دوست داشتم




#اسکویید_گیم

#squid_game
دیدگاه ها (۲۴)

درخواستی از بوروتو#انیمه#اوتاکو#بوروتو#Anime#Otako#Buruto

درخواستی از افسانه سیب شکری#انیمه#اوتاکو#افسانه_سیب_شکری #An...

شما هم مثل من تو یه روز فصل دو رو تموم کردین؟😅🖐

درخواستی از خاطرات یک عطار

گوناگون

بنظرتون اکوا کدوم رو بیشتر دوست داره تو کامنتا بهم بگو

فصل دومش اومده کیا دیدن خودم می‌خوام دانلود کنم داخل تلویزیو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط