{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شاه: من آدم امریکا هستم

شاه: من آدم امریکا هستم
دیدگاه ها (۷)

مصاحبه با مردم زمان شاه / نون آب میخورم

✳️ حجاب بین ما و امام زمان چیست؟!🔻 این کافی نیست که ما در مس...

معنی ضرب المثل -> بدهکار را هیچی نگی طلبکار می شهسکوت و کوتا...

پسر ایرج قادری شلنگ رو گرفت روی براندازها :)@BisimchiMedia

چقدر ادم متواضعی هستم من🤣🤣

من دقیقا همینقدر ادم گشنه‌ای هستم(لازانیا میخوام😭)

فعالیت اسباگتی امروز =متاسفانه من ازون دسته ادم هاش هستم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط