{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

احساس میکنم اعضا بعد از سربازی یه هاله ی دیگه ای از ددی ب

احساس میکنم اعضا بعد از سربازی یه هاله ی دیگه ای از ددی بودن و نشونمون میدن!
و در کمال تعجب، من میتونم برای این هاله بمیرم!
دیدگاه ها (۰)

راضی به رضای اون چشاتم....! چشماش: 🛐🛐

Mister jang...Mister kim.. vhope🛐🛐

میزان ددی بودن کیم نامجون: 🛐🛐

احساس میکنم سمت چپی تسوکیشیماعه_ از روی کفشا و دستاش میگمممم...

اون حتی خسته‌ام نیست...ولی من هستم.من آسیب دیدم، خستم و می‌خ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط