{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ادیتم از شیپ های فوق کیوت و محشر mbti

ادیتم از شیپ های فوق کیوت و محشر mbti
چطوره؟
دیدگاه ها (۱۰)

وقتی داری حرف میزنی و میزنن تو ذوقت😂😂دقیقا خود خودمم

مود من کل روز: چرا هر وقت نگاش میکنم یاد این جمله میفتم:ادوگ...

فرض کن قراره من فردا بمیرم آخرین حرفت به من چیه؟

ببخشید که به اندازه ی کافی، کافی نبودم:)

ادیتم چطوره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط