{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سیکتو بزن

سیکتو بزن
دیدگاه ها (۰)

آب کی+ر بعد ۹ ماه آدم شد ولی تو هنو ادم نشدی؟!(:

من حالم خوب نی (واقعا نیاز ب حرف دارم کسی ک بفمتم)

ولی همون معجزه هم مث عشق اولی میرینه دوباره ع سر تا پات(:

تقصیر خودمونه اگ حالمون اینه

آره من میدونم...

وای عسیسم چرا گفتی

ڪ𐨆يك خآمه ای@داوینا.دختر.نازم @هانول @جیا @لارا @ایان/ویلی @...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط