{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هیچی دیگه پیام داد تو فاطمه نماشایی منم گفتم اره و بلههه

هیچی دیگه پیام داد تو فاطمه نماشایی منم گفتم اره و بلههه دوست شدیممم 🫠🫂❤️‍🩹
دیدگاه ها (۶)

عه منمم

به خودم بگیرم؟؟؟؟

هیچی دیگه داشتن خوب میزدن،منم گفتم اگر خوب بزنید میرم استفا ...

حقیقتا من یه بار یه پسره بم پیام داد و اینا بعد منم پیام مید...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط