{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پ‌ن:هیچ شعاری رو دستش نمیاداصن😂🤤

پ‌ن:هیچ شعاری رو دستش نمیاداصن😂🤤
دیدگاه ها (۴)

این چه سمی بود من دیدم

- WE WILL WIN 🔥؛)

جز خودشون! ماهم خبر داریم که،هیچی نیستن

خودکار vs اتود

منتظر دستور رهبر انقلاب برای بازگشایی مجلس بودید؟پ ن: شاید ه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط