به این دلیله که میگیم تو کوه و طبیعت آشغال رها نکنید.
به این دلیله که میگیم تو کوه و طبیعت آشغال رها نکنید.
+ فقط خود این کوهنورده نمیدونم باز چرا دبه رو آخر سر بازم انداخت تو طبیعت!!!
+ فقط خود این کوهنورده نمیدونم باز چرا دبه رو آخر سر بازم انداخت تو طبیعت!!!
- ۲.۲k
- ۱۴ دی ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط