{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شیطان یا فرشته

دیدگاه ها (۳)

کدام بهتر تو کامنت ها بنوسید

کوچه هایت غرق نور استآسمانت همه شب مهتاب استپ.ن:جاری شدن زای...

مرا جهانیست کـہ تو جهانش باشیمرا جانیست کـہ جانانش تو باشی م...

چویلت شیطان؛شیطان پرستم...!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط