{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به خاطر اینکه ویس دیروز ریده بود نتونستم بیام

به خاطر اینکه ویس دیروز ریده بود نتونستم بیام
دیدگاه ها (۰)

😁🤭

😳🤤

من اومدم

پیشیمون 🐱😶

یکم نبودم شرمندهمی تونستم بیام تو ویس ولی مطلب نمی نتونستم ب...

میدونم چقد از دستم ناراحتید ولی خب یه مدت اصلا نتونستم بیام ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط