{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش تهران هم یک امام جمعه داشت که بشه باهاش حرف زد رفته پ

کاش تهران هم یک امام جمعه داشت که بشه باهاش حرف زد رفته پشت میله محافظه خودش قایم کرده
دیدگاه ها (۰)

از یه جایی به بعد هر کاری میکرد که عمرش کم بشهنخ به نخ سیگار...

ریل ترین لیسا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط