{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بهتر است غمگین باشی و.......

بهتر است غمگین باشی و.......
دیدگاه ها (۰)

ای خوشی های ساده...

هر اقیانوسی نیاز داره به.....

ولی کسایی نقاشی هاشون بی‌نظیر خودشون خیلی.....

مسی هم باشی بهتر از عشقت پیدا نمیکنی.)))

زندگی کی قراره بهتر بشه؟#زندگی #غمگین

چی باید بهتر بلد بود؟#کیپاپ #غمگین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط