{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

منم همین طور🤣(زرزر زیاد میکنم خودم سینگل به گورم)🗿🗿

دیدگاه ها (۲)

🥵🥵🥵

فکنم از نامی چیزی نزاشتم😶نمیدونم چرا؟😐🗿

رمانتیک کی بودی تو؟هااا؟

v

اممممم ی سری ها اینو انجام دادن منم گفتم انجام بدم زرزر ندار...

به خدا من منحرف نیستم فقط اکسپلورم … اکسپلورم … اره تقصیر من...

یسری قلمایی که خودم زیاد استفاده میکنم خدمت شماح

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط