{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فکر کنم بخاطر کاراش خدا خیلی از دستش شاکی بوده

فکر کنم بخاطر کاراش خدا خیلی از دستش شاکی بوده
دیدگاه ها (۱۰)

‏دخترا همشون یه دوره ای ازین شلوارا داشتن 😂🤦‍♀️

چیزی ک از آرایشگرت میخوای vs چیزی ک تحویلت میده😝😂

زانتیا طلایی 😂😂😂

خودم ریزه رو بخاطر کاراش میگام🗿💔

سخن بزرگان 😎فکر کنم با این روال تتلو خدا میشه خیلی بهش ظلم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط