{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میخواستم شیپ کنم حیف که پسره گیه

میخواستم شیپ کنم حیف که پسره گیه
دیدگاه ها (۲۰)

حس ششمم میگه پسره گیه و( البته که من خودم فوجوشی هستم)

حیف شد میخواستم مزرعه خشخاش تاسیس کنم😔💔

الان برمی‌گردم پسرم ....نه نه پسره احمق تازع میخواستم .........

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط