{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حق😭

حق😭
دیدگاه ها (۱)

از نظر ما شاهکاره ، ولی از نظر معلمان یک جریمه😅🤣

والا وی بگم 🤣🤣🤣🤣

اراستش اینو دیدم گریم اومد

رو به هیتر هایی که بوی سوختگیشون تا اینجا میاد😃

این آهنگ هیسونگ خیلی قشنگه

#Ai #Ruby ...🍓🎁♨️ پارت1 , پارت۲قودااا چه خوشگل شوددد😭لایک ن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط