{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینم از افتخاراتتون

وااااااالا😁😁😁😁😁😁😁😁
دیدگاه ها (۱۱)

الکی نمیگم داورپولیسی و جام افسایدی...حالا بگین هی نه

یا ضامن آهو

بیا بعد میگیم داورپولیس تبانی جام افسایدی میگین......!!

واااااااااااالا بوخوداااااااااااااااا!!!!!

وااااااالا بوخوداااااااا!!!!!!!

وااااااالا مفته مفت

وااااااالا!!!!!!حالا هی تنگ تنگ کن تو دروازه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط