{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدا باشد شاهد من که هیچ شبی بی اشک نخوابیدم

دیدگاه ها (۱)

من نمیبخشم

ما نیز نیمه شبی مهمان خدا خواهیم شد

آخ که چه آقاجانی را از دست دادیم!! بی همتا و دلسوز

سه شبه نخوابیدم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط