{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🔶 چرا دیروقت اومدید برای رای دادن؟

🔶 چرا دیروقت اومدید برای رای دادن؟

🌷 دیر اومدم به خاطر اینکه....
دیدگاه ها (۳)

jungwon's Reply under ENGENE's post 💭: من از ۳ هفته پیش انها...

خاله هارین با پستاش اومدهههدیر اومدم ولی پرقدرت اومدم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط