{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حالا همه ما میگیم: دست ما رو هم بگیر آقاجان❤️‍🩹

دیدگاه ها (۰)

گمان نمی‌بُردم بعد از تو، زنده بمانم…

آقا جانم . .

اَلسَّلامُ عَلَی الْحُسَیْن... ❤️

مژده ای‌دل که محرمِ حسین می‌آید❤️‍🩹

هرگز نبود چون قد و بالای تو شمشاد

... #حضرت_اقا #امام_خامنه_ای #ایران#رهبر_شهید #رهبر #مقام_مع...

ای کاش که بیدار بشومباز تو باشی !

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط