{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

درونم غوغاست تمامم غم دراین دنیایی نامرد

😔😔😔😔
دیدگاه ها (۰)

(ذات قلعه بادی)دستم ب چوخ رفت کودک درونم غوغاست با اینک ۱۵ س...

ای عمر ای روزهای زندگی ام فقط مرا میبری زمان میگذرد و من هنو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط