{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش مردم متوجه بشن که اگر برای یه مدت غیب میشم، برای این

کاش مردم متوجه بشن که اگر برای یه مدت غیب میشم، برای این نیست که ازشون خوشم نمیاد و میخوام ازشون دور باشم
من فقط یه مدت فاصله میگیرم تا دوباره بهشون آسیب نزنم.....
دیدگاه ها (۰)

کم کم دارم به این نتیجه میرسم که مرز روانی بودن رو رد کردم😂

فرزند ایرانو جان فدای میهن...

خب نمیدونم چرا ولی حسی که همیشه دارم اینکه که اضافیم...خیلی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط