{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بی کیره ادوم

بی کیره ادوم
دیدگاه ها (۲)

فالورای عزیزم چرا یه لایکی نمیکنید یه فالویی نمیکنید؟؟؟

دلم تنگ است برای صدایت ولی و اما تو نیستی ومن نمیتوانم صدایت...

خب بعد از دوماه اومدیم پیشتون

خب میخواین از خودم بگم؟؟اگه جواب بله هست کامنت بزارین به ۱۰ت...

کیر تو این زندگی کیری که تنها چیزی که میشه توش کرد کیره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط