{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

:)))))

:)))))
دیدگاه ها (۶)

ولی جیمینم خوشمل تله🤤👑

عااااممم اره درسته این کاره هر شبه منه و واقعا فک میکنم حالم...

:))))))))))

هیچ وقت نباید با ارمی در بیوفتی:)

خودت فهمیدی منظورم خودتی😒

خیلی بد گذشت

من در هر شرایطی 🎀📱

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط