{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بزار پنجره قلبم به روت باز شه

بزار پنجره قلبم به روت باز شه
دیدگاه ها (۰)

وای اگه بارون بزنه دلم میخواد واسه ی دلت بمیرم

تقدیم به بهترینم

فقط خواستم بهت بگم

ببخشید اگه روت حساب باز کرده بودم چون فکر میکردم شبیه حرفاتی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط