{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

the light in darkness... ☀️

the light in darkness... ☀️
دیدگاه ها (۵)

حریف هایی که هردو از هم میترسن

نماد تلاش🙂‍↕️

بانو 🙂‍↕️

برای ادیت دست از ماه خونی هم برنداشتم 😶

بَرایِ‌مَن‌نور‌شُدی‌وَسَط‌هَر‌تاریکی🫂🫀️You became a light fo...

The human, is the only creature that fears its own shadow, a...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط