{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من دل نفرین ندارم

من دل نفرین ندارم
پس دعایت میکنم...
بعد من دلداده ی یاری شوی
مثل خودت :)
.
#دشی
#دشی_دختری_از_جنس_صدا
دیدگاه ها (۰)

همونقدر‌که‌برام‌مهم‌بودی‌همونقدر‌هم‌برام‌بی‌ارزش‌میشی‌ :(

وقتی میگی منم دوست داری..💔

خیلی دژم :(

واقعا چرا؟؟؟چرا؟

من دل نفرین ندارم ...پس دعایت میکنم...

شهریارت می شوم ، دار و ندارم می شوی؟ماه رویم ! اخترِ دنباله ...

واقعا ایده ای برای ادامه ی فیک ندارم-😔رفیقامم حوصلمو ندارن پ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط