{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من دیوونه نبودم..فقط به عشق باور داشتم..

من دیوونه نبودم..فقط به عشق باور داشتم..
دیدگاه ها (۰)

دلیلی که وقتی میرم روی پل به همه میخندم..:)

چجوری خوابش رو دیدم وقتی حتی ندیدمش؟

شاید اگه بمیرم باور کنن درد داشتم

چیکیتا رول جدیدم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط