{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دوست داشتم هر جایی باشم غیر از اینجاهمه خسته شده اند!

دیدگاه ها (۱)

یکی از شهرک نشینان صهیونیستی که موج انفجار گرفته

وقتی نفتکشها میپرسن چقدر طول میکشه تنگه هرمز باز بشه

آهنگ معروف (بوم بوم تلاویو) رو یادتونه؟معلومه که یادتونه. کی...

دوست داشتم همچین اتاقی داشته باشم

تنها جایی که الان دوست دارم باشم!🌿

من اگه بودم دوست داشتم نارنگی باشم 😂😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط